Som notícia / 22/11/2019

La campanya “Tots tenim un àngel” guanya el premi Aster de màrqueting i valors

Publicat per: Jordi Julià Sala-Bellsolell

El dimecres dia 20 de novembre, Càritas Diocesana de Barcelona, juntament amb Ogilvy Barcelona, van rebre el premi ASTER de l’escola de negocis ESIC Business & Marketing School per la campanya “Tots tenim un àngel”. La campanya ha estat premiada en la categoria “màrqueting i valors”, on s’ha valorat la manera d’explicar com Càritas acompanya les persones que s’han vist abocades a l’exclusió social per manca de feina.

Premis Aster
Salvador Busquets, director de Càritas Diocesana de Barcelona, i Camil Roca, director creatiu executiu d’Ogilvy Barcelona, recullen el Premi Aster.

El jurat, format per experts en el món de la comunicació i del màrqueting, ha reconegut la difusió que Ogilvy Barcelona i Càritas Diocesana de Barcelona han fet “de la realitat complexa de tots aquells qui, per diversos motius, s’han vist abocats l’exclusió social i a la dificultat d’accedir, de nou, al món laboral“. A més, el jurat va considerar que la campanya “Tots tenim un àngel” és “un bon exemple de com el màrqueting i la comunicació són excel·lents eines d’impacte social”.

La campanya “Tots tenim un àngel”, llançada el 31 de gener de 2019 amb motiu del 75è aniversari de Càritas Diocesana de Barcelona, mostra com un home de 50 anys busca feina de forma infructuosa. Després d’una llarga espera, un “àngel” li fa recuperar la confiança en si mateix i aconsegueix que el desenllaç de la seva recerca laboral sigui positiu. L’espot finalitza transmetent amb la veu en off el missatge: “encara que no hi creguis, tots tenim un àngel“.

“L’objectiu de la campanya era reflectir l’esperit transformador de Càritas en l’acollida i acompanyament de les persones més vulnerables de la societat, i crec que la valoració del jurat certifica que ho hem sabut transmetre”, va afirmar Salvador Busquets, director de Càritas Diocesana de Barcelona.

Per la seva banda, Camil Roca, director creatiu executiu d’Ogilvy Barcelona va indicar que la campanya va ser tot un repte. “Havíem de ser valents i ho vam ser. Vam creure que era possible intentar augmentar la base de possibles donants, i això implicava apropar Càritas a la gent jove, als fills d’aquesta gent gran que ha col·laborat amb l’entitat tota la vida i que coneixen la feina que Càritas duu a terme”, va assegurar.

El director de Càritas Diocesana de Barcelona va expressar que la campanya és un símbol de com Càritas afronta la seva tasca, amb una mirada cap al futur i com una oportunitat per sumar-hi persones. Per aquest motiu durant aquest Nadal la campanya tornarà a estar present en bona part dels mitjans de comunicació d’àmbit català.

 

Fes un donatiu

Politòleg especialitzat en Comunicació Política i Social. Treballant per sensibilitzar i denunciar des de l’Àrea de Comunicació i Relacions Institucionals de Càritas Diocesana de Barcelona. Donant veu a les persones vulnerables podrem construir una societat més justa.

Deixa un comentari

Apunta't al nostre butlletí electrònic
imatge de tancament

Ajuda'ns a ajudar

Fes un donatiu
Simple Share Buttons